Юзефіна Кірхнер (Józefina Kirchner)

Юзефіна Кірхнер (Józefina Kirchner)

  • 1890, Львів – 1931, Львів
  • Юзефіна Кірхнер творила в дусі сецесії та постімпресіонізму. Авторка портретів, морських пейзажів Балтійського моря, видів з Балкан, Чорного моря та Італії, а також натюрмортів та квітів, для яких характерне відчуття кольору та форми

    Можливо донька Юліана Казімежа Кірхнера – власника швейної майстерні у Львові. Про освіту Юзефіни Кірхнер також немає достеменної інформації. Проте у списках студенток Варшавської академії мистецтв є Кірхнер Яніна, яка розпочала навчання у 1923 році (іформація про отримання диплому відсутня). Можливі родинні зв’язки з живописцем Влодзімежем Кірхнером, який у 1919 році був учасником виставки сучасного мистецтва у Львові.

    Від 1925 року була учасницею виставок Союзу польських художниць у Львові
    1921-1930 – неодноразово брала участь у виставках Товариства приятелів красних мистецтв у Львові
    1929 – картини також демонструвалися в Кракові
    1933 – на посмертній виставці у Львові було зібрано 166 творів художниці

    Посмертна виставка робіт Юзефіни Кірхнер у Львові

    В Історичному музеї в Сяноку зберігається кілька робіт львівської художниці, подарованих у 1964 році сестрою.

  • Роботи
  • Юзефіна Кірхнер. Двоє чоловіків, 1922; пастельЮзефіна Кірхнер. Людомир Роговський у Дубровнику; 1924; олія, полотно; Історичний музей в СянокуЮзефіна Кірхнер. Автопортрет, 1925; олія, полотно; Історичний музей в СянокуЮзефіна Кірхнер. Автопортрет, 1929; темпера; Історичний музей в СянокуЮзефіна Кірхнер. Венеція; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Казімеж, 1920-ті; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Морський краєвид; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Ню, 1920-ті; картон, вугілля; Історичний музей в СянокуЮзефіна Кірхнер. Соняшники у вазі, 1926; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Портрет батька; картон, вугілля; Історичний музей в СянокуЮзефіна Кірхнер. Портрет батька; олія, полотно; Історичний музей в СянокуЮзефіна Кірхнер. Рим, 1927; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Рим вид з моста Умберто, 1927; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Лопухи, 1928; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Портрет матері, 1928; олія, полотно; Історичний музей в СянокуЮзефіна Кірхнер. Рим древні руїни, 1928; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Рим Колізей, 1928; картон, оліяЮзефіна Кірхнер. Римський Форум, 1928; олія, полотноЮзефіна Кірхнер. Середземноморський пейзаж, 1929; картон, полотно, оліяЮзефіна Кірхнер. Квіти в глечику; олія, полотноЮзефіна Кірхнер. Дама в рожевій сукні, 1929; пастельЮзефіна Кірхнер. Італійське місто, 1929; полотно, картон, олія

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх