Ірина Гінзбург-Соболєва

Ірина Гінзбург-Соболєва

  • 2 листопада 1920, Москва – 7 січня 2014, Львів
  • Московський художній інститут ім. Сурікова
  • Вихована на добрих, нестаріючих традиціях послідовно реалістичної графіки, – Г.С.Островський (1)

    1950 – переїзд до Львова з чоловіком Андрієм Соболєвим
    У 80-х роках улюбленою технікою Ірини Веніаминівни стає техніка літографії.

    Значна частина робіт Ірини Гінзбург-Соболєва присвячена темі урбаністичного пейзажу Львова. Це дослідження міста можна побачити у великій серії гравір «Зустріч зі Львовом» та «Архітектура Львова». В цьому, на думку Любові Волошиної, художниця продовжила традиції Олени Кульчицької та Юзефи Кратохвилі-Відимської.

    Впродовж десятиліть Ірина Гінзбург-Соболєва була одним з сильніших майстрів кольорової ліногравюри в Україні – Любов Волошина, мистецтвознавець (2)
  • Роботи
  • Ірина Гінзбург-СоболєваІрина Гінзбург-СоболєваІрина Гінзбург-СоболєваІрина Гінзбург-СоболєваІрина Гінзбург-СоболєваІрина Гінзбург-СоболєваІрина Гінзбург-СоболєваІрина Гінзбург-СоболєваІрина Гінзбург-Соболєва

1 – текст Г.С.Островського до каталогу 1980 року спільної виставки Соболєва Андрія Миколайовича і Соболєвої Ірини Веніамінівни
2 – текст Любові Волошиної до каталогу робіт Ірини Соболєвої-Гінзбург

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх