Ігор Подольчак

Ігор Подольчак

  • 9 квітня 1962, м. Львів
  • Львівський Державний інститут прикладного та декоративного мистецтва (Інтер’єр та обладнання, 1984)
  • Художник, куратор сучасного мистецтва, кінорежисер. Співзасновник Фонду Мазоха. Подольчак працює в різних видах та жанрах образотворчого мистецтва — живопис, графіка, фотографія, відеоарт, мистецькі акції

    Вчився разом з Олегом Тістолом, Павлом Керестеєм та Миколою Маценко.

    1985-1986 – робота у Художньому фонді Спілки художників України

    З початку 1990-х Ігор Подольчак активно використовує практично всі жанри образотворчого мистецтва, з середини 90-х мистецькі акції та перформанси, з кінця 90-х відеоарт

    1994 – заснування творчого об’єднання «Фонд Мазоха» (1994-2004) разом з Ігорем Дюричем. Ігор Подольчак активно проводить різноманітні мистецькі акції в Україні, Німеччині та Росії.

    Російська критика відносить артистичну творчість Подольчака до «Південноросійської хвилі», інші – до акціонізму

    1997 – займається комплексним проектуванням візуально-іміджевої складової політичних виборчих кампаній в Україні та Росії
    2006 – пише сценарії, знімає та продюсує кінофільми

    У режисерскому доробку дві повнометражні художні картини: Las Meninas, Delirium.

    2014 – журнал Forbes Україна визнав Ігоря Подольчака одним з 10 найвизначніших кінорежисерів України

  • Роботи
  • Ігор Подольчак. Спонукання, 1983Ігор Подольчак. Процесія, 1986Ігор Подольчак. Три грації, 1986Ігор Подольчак. Юдита, 1987Ігор Подольчак. Пастка для дурня, 1988Ігор Подольчак. Пам'ятник, 1988Ігор Подольчак. Акробатичний етюд, 1989Ігор Подольчак. Екзорцизм, 1990Ігор Подольчак. 1991 Ігор Подольчак. 1997Ігор Подольчак. 1995Ігор Подольчак. 1995Ігор Подольчак. 1997Ігор Подольчак. Ананказм, 1997Ігор Подольчак. Поцілунок Соломеї, 1998Ігор ПодольчакЕкспозиція в космосі, 1993

Сторінка Вікіпедії Подольчак Ігор

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх