Ігор Ковалевич

Ігор Ковалевич share

  • 1953
  • Львівский державний інститут прикладного і декоративного мистецтва (1975)
  • Член Національної спілки художників України (1987), член Міжнародної академії кераміки в Женеві. Працює в галузі декоративно-прикладного мистецтва (кераміка).

    Нагороди та відзнаки:
    1993 – премія м. Спліт, отримана на ІV Міжнародному трієнале міні-кераміки (Хорватія)
    1996 – премія ІІІ Міжнародного бієнале художньої кераміки (Єгипет)
    1997 – друга премія V Міжнародного бієнале художньої кераміки (Португалія)
    1997 – Премія Політео, отримана на V Міжнародному трієнале міні-кераміки (Хорватія)
    1999 – премія журі — на VІ Міжнародному бієнале художньої кераміки (Португалія)

    Роботи художника зберігаються в колекціях Музею Кераміон у м. Фрехен (Німеччина) та Музею кераміки в м. Болеславець (Польща), у Національному музеї (павільйон Мештровича) у Загребі (Хорватія), а також Центрі сучасного мистецтва в Каїрі (Єгипет).

  • Роботи
  • Ігор Ковалевич.  Флора, 2009. Кам’яна маса, емалі. h 50Ігор Ковалевич. Дівчинка на самокаті, 2009. Кам’яна маса, емалі. h 48Ігор Ковалевич. Дівчинка з лютнею, 2008. Кам’яна маса, емалі. h 39

Література
Голубець О. Львівська кераміка. – Київ: Наукова думка, 1991.
Також використано фото та інформацію з Логос Україна

Інші профілі

Денис Метелін

Денис Метелін

Разом з резидентами галереї «Фарбований лис» їздив по різних містах України і створював мурали. Основний мотив творчості: глобалізація і пошук свого місця в світі. Недавно в творчості з’явився мотив родини, реалізований в проекті «Життєпис», що став автобіографічною розповіддю, коміксом

Богдана Давидюк

Богдана Давидюк

Художниця, плакатистка. Працює в постері з випадковими об’єктами, колажами, сканами, мінімізуючи додаткове втручання. Також працює з візуальною книгою. Створює мурали, займається мозаїкою

Катерина Сад

Катерина Сад

Катерина Сад створює ілюстрації, поєднуючи монотипію та графічний планшет. Завдяки поєднанню ручної роботи з цифровими ефектами ілюстрації художниці унікальні і, часом, зовсім несподівані

вверх