Ігнацій Вітц (Ignazy Witz)

Ігнацій Вітц (Ignazy Witz)

  • 1919, Львів
  • Інститут образотворчого мистецтва
  • Графік та мистецтвознавець. Ще до війни взяв участь у «Виставці єврейських художників Львова», котра відбулась у Варшаві.

    У 1939 р. друкував свої твори у виданні «Крокодил». Серед іншого, займався книжковою графікою: у 1939 р. створив близько 18 ілюстрацій пером та тушшю до повісті Ч. Діккенса «Записки Піквікського клубу», намалював обкладинку до «Історії польської демократії» Болеслава Лімановського, тощо.

    Під час війни був солдатом в Радянській Армії; на фронті керував майстернею сатиричного плакату «Pchnij i pal».

    З 1944 р. почав співпрацювати з виданнями «Rzeczpospolita», «Stańczyk», «Szpilki».
    Після закінчення ІІ Світової війни працював переважно в якості критика та мистецтвознавця.

Джерела:
1. Б. М. Пінчевська. Творчість єврейських художників Східної Галичини 1900-1939 років. Корсунь-Шевченківський, Корсунський видавничий дім “Всесвіт”, 2013. 240 с.

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх