Гордій Старух

Гордій Старух

  • 1 березня 1988, Львів
  • Львівський коледж декоративно-ужиткового мистецтва ім. І. Труша, скульптура (2008);
  • Художник, скульптор, дизайнер. Творить скульптури з бронзи, каменю, дерева, піску, снігу та льоду.

    Творчу діяльність розпочав у дитинстві. З 2000 року бере участь у виставках, акціях, симпозіумах.

    Працює в галузі станкової та монументальної скульптури, а також у художній фотографії та графіці. Учасник більше 20 всеукраїнських та міжнародних симпозіумів та виставок.

    Крім того колекціонує українські народні інструменти, та є учасником кількох музичних проектів. Робить музичні інструменти.

  • Серед проектів
  • 2012, Відкриття будинку льодових фігур
    2010, Виставка «Живо»

  • Роботи (скульптура)
  • Гордій Старух. Сон, 2007.Гордій Старух. Чугайстер, 2007.Гордій Старух. Чугайстер, 2007.Гордій Старух. ЧотириЧуд, 2008. ДеревоГордій Старух. ЧотириЧудо, 2008. ДеревоГордій Старух. Зозуля, 2007. Камінь вапнякГордій Старух. Земля, 2009. Камінь пісковикГордій Старух. Крилатий Лев, 2012. Камінь пісковикГордій Старух. Крилатий Лев, 2012. Камінь пісковикГордій Старух. Птах Сірин, 2013. Камінь, пісковикГордій Старух. Шахерезада, 2012. Камінь пісковикГордій Старух. Сузір'я рак, 2012. ЛідГордій Старух. Стіна, 2013. Лід

  • Роботи (ліри)
  • Гордій СтарухГордій СтарухГордій СтарухГордій СтарухГордій СтарухГордій СтарухГордій Старух

Інші профілі

Ігор Стеф’юк

Ігор Стеф’юк

Художник і педагог. Ігор Стеф’юк працював у жанрі поліхромної пластики в дереві, спираючись на традиції українського народного мистецтва, зокрема сакральну поліхромію та іконопис

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

Мендель (Рейф) Шмірер (Mendel Schmierer)

У 1930-х роках малював сатиричні зображення на суспільну тематику, котрі друкувались єврейському виданні «Moment», у львівських «Szpilkach» та «Chochole», а також у виданні «Mucha». Крім того, ілюстрував єврейські книги

Ярина Шумська

Ярина Шумська

Ярина Шумська працює у сфері перформансy, живопису, інсталяції, об’єкту. Досліджує поняття «присутності» людини, що провокує зміни первинного значення місць і ситуацій. Основні теми пов’язані з місцем, контекстом і пам’яттю: об’єкти та їх невидимі історії

вверх