Галина Новоженець

Галина Новоженець

  • 25 лютого 1961, Львів
  • Українського поліграфічного інститут ім. Івана Федорова (1978)
  • Вчителі: В.Гурман, X. Саноцька

    Творам Галини Новоженець притаманні колористика та стилістика естетики неовізантизму, крізь призму давньоукраїнської архаїки. Колір несе особливе символічне навантаження: ключова тріада – червоне, вохра, золоте

    1978 – закінчила відділ художнього оформлення книги Українського поліграфічного інституту ім. Івана Федорова (нині Українська Академія друкарства)
    1988 — 1993 — член Мистецького товариства «Шлях»
    1989 – стажування в Петербурзькій академії мистецтв
    1995 – Член НСХУ
    2000, 2007 – стажування у Віденській академії мистецтв

    Захистила дисертацію про культурно-мистецькі процеси в середовищі української діаспори.

    2015 – видала зібрані матеріали у формі монографії «Образотворче мистецтво української діаспори 1940-1970 років: поліваріантність художнього досвіду» (видавництво «Кальварія»)
    2006 – доцент кафедри академічного живопису Львівської національної академії мистецтв

    Композиціям, урочистим і монументальним, притаманні іконографічність, площинність, двовимірність, характерні для українського малярства візантизму та проторенесансу.
    Мистецький спосіб вислову художниці розгортається в рамках філософії пост-модернізму. Твори наповнені схемами, формулами, символами, текстами, цитатами
  • Роботи
  • Галина Новоженець. Продавці квітів, 1981Галина Новоженець. Акція, 1990Галина Новоженець. Дзвонарі, 1992. ЛНГМГалина Новоженець. Схід сонця, 2003Галина Новоженець. Пляма, 2005Галина Новоженець. Процесія, 2006Галина Новоженець. Легенда, 2007Галина Новоженець. Тріада, 2007, НМЛГалина Новоженець. Мандрівники у просторі, 2008Галина Новоженець. Вишуканий рецепт, 2008Галина Новоженець. Затишок, 2009Галина Новоженець. Провидіння, 2009Галина Новоженець. Життя, 2010Галина Новоженець. Силуєти, 2014Галина Новоженець. Пам'яті Маестро, 2016

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх