Євгенія Любчик

Євгенія Любчик

  • 9 березня 1996
  • Львівська національна академія мистецтв
  • Євгенія Любчик займається ілюстрацією, графікою та пише вірші. У своїх роботах поєднує художні образи з поезією, тим самим підкреслюючи зміст речей. Художниця надає велику увагу деталям, що робить її роботи такими витонченими та глибокими

    2013–2019 – навчання у Львівській національній академії мистецтв, кафедра графічного дизайну
    2017 – лауреатка графічного конкурсу «Індекс імені Маріуша Казани»
    2018 – персональна виставка проекту “Може без Morze”, Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta, Вроцлав, Польща

  • Роботи
  • Євгенія Любчик. Король ріки, 2017; суха голка, 25х29Євгенія Любчик. Король ріки, 2017; суха голка, 25х29Євгенія Любчик. Може без Morze, 2018; інтагліо, 15,5х21Євгенія Любчик. Він, 2019; суха голка, колаж, 25х29Євгенія Любчик. Він, 2019; суха голка, колаж, 25х29Євгенія Любчик. Осінь-зима, 2019; рисунок, цифровий колаж, листівка, 10х15 Євгенія Любчик. Сліпий туман, 2019; рисунок, колаж, 14х18Євгенія Любчик. Правило №2, 2019; Ліногравюра, колаж, 10х13,5Євгенія Любчик. Я знаю, 2019; колаж, цифровий колаж, 20х20Євгенія Любчик. Кінець, 2019; цифровий колаж, колаж, рисунок, листівка, 10х15Євгенія Любчик. ON, 2019; цифровий колаж, вишивка, листівка, 10х14Євгенія Любчик. Зелений дім, 2020; рисунок, олівець, кольорові олівці, 13х17Євгенія Любчик. Коли, 2020; цифровий колаж, 15х20Євгенія Любчик. Теплиця, 2020; рисунок, колаж, 26х20Євгенія Любчик. Чудо, 2020; колаж, 12х17

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх