Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

  • 4 вересня 1890, Львів – 13 січня 1979, Вроцлав
  • Краківська академія мистецтв
  • Символічне мистецтво Мальчевського вплинуло на ранню творчість Гепперта, коли популярним його мотивом були силуети вершників на тлі пейзажу. Драматичність підсилювалась темними кольоровими тонами. В кінці 1920-х художник тяжів до тенденцій нового класицизму. Пізніше, зачарований мистецтвом Відродження, імпресіоністів та фовістів, художник розширив палітру

    1908 – Євген Гепперт вивчав юриспроденцію в Ягелонському університеті, водночас відвідував художню студію
    1912 – навчання у Краківській академії мистецтв у Яцека Мальчевського
    1914 – на запрошення друга поїхав у Білорусь, де його застала Перша світова війна. Євгена Гепперта як громадянина Австро-Угорщини зааршетували і звинуватили у шпигунстві. Як політичного в’язня його разом з іншими відправили в Оренбург
    1918 – поновлення навчання у Краківській академії мистецтв в студії Станіслава Дембіцького
    1920 – закінчення навчання з відзнакою
    1925 – 1927 – перебування в Парижі на стипендії, під час якого Євген Геппер представив свої роботи на Осінніх салонах (1925, 1927, 1928)
    1928 – повернення до Кракова. В цей період Євген Гепперт брав участь у виставках Товариства любителів витончених мистецтв в Кракові, в салоні Garryński в Варшаві, у виставках товариств TZSP та IPS у Львові. Входив у групи Nowa Generacja та Zwornik
    1931 – життя у Варшаві, де Євген Геппорт отримав посаду в Інституті витончених мистецтв
    1939 – подорож Італією, художник відвідав Верону, Флоренцію, Рим, Неаполь, Венецію
    Між 1950-1961 та 1966-1974 викладав живопис у своїй студії
    1962 – заснував Вроцлавську групу художників

    Після Другої світової війни Євген Гепперт жив та працюваву Вроцлаві. Організував та був першим ректором Державної вищої школи мистецтв, де працював до виходу на пенсію.

  • Роботи
  • Євген Гепперт. Пейзаж, 1918; картон, оліяЄвген Гепперт. Портрет, 1923; полотно, оліяЄвген Гепперт. Вершник, 1924; полотно, оліяЄвген Гепперт. Автопортрет на коні, 1924; полотно, оліяЄвген Гепперт. Пегас, 1920-тіЄвген Гепперт. Мисливець та три грації, 1924; полотно, олія; NMWrЄвген Гепперт. Мисливець та три грації, 1920-ті; полотно, оліяЄвген Гепперт. Купальниці; папір, мішана технікаЄвген Гепперт. Портрет, 1926; полотно, олія; NMWrЄвген Гепперт. Улан на синьому коні, 1927; папір, акварельЄвген Гепперт. На біговій доріжці, 1931; папір, акварель Євген Гепперт. Вершники, 1939; полотно, оліяЄвген Гепперт. Глечик з лимонами, 1957; папір, акварель Євген Гепперт. Святий, 1958; полотно, оліяЄвген Гепперт. Жокеї, 1960; полотно, оліяЄвген Гепперт. Жокеї, 1961; полотно, олія; MNWЄвген Гепперт. Амазонки, 1965; полотно, оліяЄвген Гепперт. Ню, 1972; полотно, оліяЄвген Гепперт. Ню з квіткою, 1975; полотно, оліяЄвген Гепперт. Натюрморт з голубим коником, 1977; полотно, олія

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх