Ерно Айзіґ Ерб

Ерно Айзіґ Ерб

  • 1878 – 1943
  • Державна промислова школа у Львові, відділення живопису (1898)
  • Педагоги з фаху — Т. Рибковський, Е. М. Пітч

    З точки зору стилю найбільш плідний пейзажист Львова Ерно Ерб працювал у дусі постімпресіонізму з орієнтацією на творчість провідного майстра в цій царині берлінця Макса Лібермана… – Галина Глембоцка

    Після закінчення Художньо-промислової школи у Львові Ерб навчався і працював у Відні.
    1910–1920-х – працював театральним декоратором у Львові
    1920 – вперше експонував свої твори на виставці, яку організувало Товариство прихильників єврейського мистецтва (Краків)
    1926 – відбулася перша персональна виставка художника

    Член Асоціації незалежних українських митців (АНУМ) у Львові. Працював у Львові та Трускавці.

    У міських краєвидах Ерно Ерба відчувається ніжна любов до Львова, його пам’яток архітектури, мешканців. (Галина Глембоцка)

    Був власником художньої майстерні, в якій виконував картини, декорації, театральні костюми і декоративні розписи для синагог. Малював також міські види, побутові сцени, характерні типи українських селян та євреїв, портрети.

    Твори зберігаються у Львівській національній галереї мистецтв, Національному музеї у Львові, Національному музеї у Кракові, Історичному музеї у Кракові, інших музеях Польщі та Ізраїлю, приватних зібраннях України, Ізраїлю, Німеччини, Великобританії, США.

  • Роботи
  • Ерно Ерб. Вид на Гетманські вали, бл. 1930 Ерно Ерб. Дворик Вірменського соборуЕрно Ерб. Зима ПідзамчеЕрно Ерб. Львів костел св Войцеха осіньЕрно Ерб. Півонії,  1930-тіЕрно Ерб. СадЕрно Ерб. Стрийский паркЕрно Ерб. Ринок у Львові, 1930-тіЕрно Ерб. Міський ринокЕрно Ерб. Продавель цибуліЕрно Ерб. Продавщиця квітів, акварельЕрно Ерб. ТорговкиЕрно Ерб. Львівскі торговкиЕрно Ерб. Торговки на вулиці, 1935Ерно Ерб. Хресна хода

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх