Дмитро Кузовкін

Дмитро Кузовкін

  • 1952, Львів
  • Львівський університет
  • Учасник інтелектуального андерграундного руху 80-х у Львові. Автор колажів та кольорових рисунків у хіппі-стилі. Сам автор описує свій стиль, як примітивізм на основі урбаністичного світосприйняття та естетики

    1970–1975 – навчання у Львівському університеті за спеціальністю “Російська філологія”
    1975–1978 – учасник першого складу культової рок—групи Супер Вуйки (бас—гітара)

    У 1980-х близький до групи інтелектуалів під умовною назвою “Львівська школа” (Ігор Клех, Григорій Комський, Юрій Соколов, Кость Присяжний, Тарас Возняк, Ігор Подольчак). У 1985 році поширив у середовищі цієї групи “Тибетську книгу мертвих” у польському перекладі, яку наступного року переклав російською мовою.

    1979–1991 – робота в у Львівській науковій бібліотеці ім. Стефаника
    1992–1994 – робота вітражистом у майстерні Григорія Комського
    Із 1993 року – член “Галицької мистецької асоціації” (голова – Юрій Соколов)
    1993 – перша персональна виставка “Левітація” (Львів) – кольорові рисунки в хіппі-стилі
    2011,2012 – член редколегії альманаху Хіппі у Львові (1-го і 2-го випусків), де опублікував збірку есеїв і художніх текстів Make Love Here And Now
    2013 – у видавництві Тріада плюс вийшла окремим виданням “Львовская книга мёртвых”, згодом “Магія Секс Хіпі” та “Антиэкология” (в серії книг “Хіппі у Львові”).

  • Роботи
  • Дмитро Кузовкін. Подарок, 2016Дмитро Кузовкін. Преведко йа креведко, 2016Дмитро Кузовкін. Легкая небритость украшает мужчину, 2016

Сторінка на ФБ

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх