Дивно, що бабусю перформансу не внесли до будь-якої книги рекордів після багатогодинного перформансу «В присутності художника» (МОМА, 2010).
Нову роботу Марина Абрамович представить в Serpentine Gallery (Лондон) вже у червні. У ній будуть задіяні простір галереї, глядачі і сама художниця, а також спільні об’єкти.
Триватиме перформанс з 10:00-18:00, 6 днів на тиждень. Всього 512 годин дійства.
Щоб потрапити на виставку глядачі будуть змушені залишати сумки, куртки, годинники, фотоапарати та всякі електроні гаджети на вході. Таким чином вони в прямому та переносному значенні лишатимуть позаду свій життєвий багаж.
Марина Абрамович піонер у жанрі перформансу та використанні свого власного тіла як суб’єкт і об’єкт.
Перша робота такого масштабу була представлена в Нью-Йорку в 2010 році, в Музеї сучасного мистецтва (МОМА). В рамках ретроспективи «В присутності художника», Марина Абрамович запрошувала відвідувачів посидіти в тиші навпроти неї і подивитись в очі художниці необмежену кількість часу.
Перформанс «В присутності художника» тривав протягом трьох місяців: по 7,5 годин 6 днів на тиждень.
Меттью Ейкерс зняв документальний фільм про підготовку Марини Абрамович до ретроспективної виставки в Музеї сучасного мистецтва в Нью-Йорку (яка стала найбільшим перформансом в історії MoMA). Вийшла соковита і душевна відеоробота. Обов’язково до перегляду: можна спостерігати як розмиваються межі між міфом і правдою, між шоу і життям, і як органічно все це поєднується у сучасному мистецтві.
Інше у потоці
Prospana istoria про ситуативні маршрути в межах площі 19,625 км кв
У Львові триває оцифрування давніх писанок
Чутлива спадщина: створення тактильної експозиції барельєфів «Чотири стихії»