Йозеф (Ян) Гаар (Jozef Haar)

Йозеф (Ян) Гаар (Jozef Haar)

  • 1791, Варшава або бл. 1795, Львів – 1842, Львів
  • Малював переважно портрети, котрі відрізнялись чудовою технікою, хоч і були дещо стереотипними. Йозеф Гаар спеціалізувався на портретних мініатюрах у стилі бідермаєр

    Навчався живопису у Відні. У Львові малював мініатюри, олійні картини, вивіски, робив малюнки та літографії, а також давав уроки малювання. Малював також портрети — часто літографовані у Львові в майстерні П. Піллера, релігійні картини та пейзажі.

  • Роботи
  • Йозеф Гаар. Млин у місячному світлі 1817; полотно,олія, ЛНГМЙозеф Гаар. Меланія Собанська, 1820; слонова кістка,гуаш, NMWЙозеф Гаар. Кодеш Троєнхорст (філософ), 1828; літографія, BNWЙозеф Гаар. Портрет генерала Війська польського часів Королівства Польського, 1832; слонова кісткаЙозеф Гаар. Портрет молодої пані, 1835; NMKЙозеф Гаар. Август фон Лобкович 1840; літографія, BNWЙозеф Гаар. Август фон Лобкович (губернатор), 1840Йозеф Гаар. Людвік Кропинський (генерал,поет), 1840; літографія, BNWЙозеф Гаар. Портрет чоловіка, NMKЙозеф Гаар. Портрет Юзефіни; папір, пастельЙозеф Гаар. Франц Балдауф (лікар, Львів); літографія, BNWЙозеф Гаар. Юзеф Дзержковський, 1841; літографія, BNW

Джерела:
1. Б. М. Пінчевська. Творчість єврейських художників Східної Галичини 1900-1939 років. Корсунь-Шевченківський, Корсунський видавничий дім “Всесвіт”, 2013. 240 с.

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх