Зеновій Флінта

Зеновій Флінта

  • 1 вересня 1935, с. Токи (Тернопільська обл.) – 2 квітня 1988
  • Львівське училище прикладного та декоративного мистецтва ім. І.Труша, відділ декоративного розпису (1959)
    Львівський державний інститут прикладного та декоративного мистецтва, відділ кераміки (1965)
  • Працював у станковому та монументально-декоративному мистецтві (живопис, кераміка, скло). У живописі надавав перевагу пастелі та темпері. У кераміці особливу увагу приділяв технології розпису

    Педагоги з фаху: Роман Сельський, Карло Звіринський.

    1968 – проходив стажування у Варшавській, Краківській і Вроцлавській мистецьких академіях
    1965 – 1976 – працював у Львівському державному інституті прикладного та декоративного мистецтва викладачем композиції та кераміки.
    1971 – очолив секцію декоративно-прикладного мистецтва Львівського відділення Спілки художників УРСР
    1973 – участь у Міжнародному бієнале з кераміки у Фаєнці (Італія)
    1974 – участь у Міжнародному бієнале з кераміки у Вальорісі (Франція)
    1988 – заслужений художник України

    1995 – заснована Обласна мистецька премія імені Зеновія Флінти, яка дала початок присвоєнню різноманітних мистецьких премій, в тому числі імені Зеновія Флінти в галузі декоративного ужиткового мистецтва.

    Роботи зберігаються у Національному музеї м. Львова, Львівській галереї мистецтв, Львівському музеї етнографії та художніх промислів, Муніципальній художній колекції, Національному художньому музеї України, Дирекції виставок Спілки художників СРСР, приватних колекціях в Україні, Канаді, Росії, США та Франції.

  • Роботи
  • Зеновій Флінта. Пейзаж с хатками, 1961 Зеновій Флінта. Сосни, 1962Зеновій Флінта. Композиция, 1962Зеновій Флінта. На подвір'ї, 1965Зеновій Флінта. Без назви, 1968Зеновій Флінта. Інтер'єр, 1960-ті Зеновій Флінта. Куточок інтер'єру, 1965Зеновій Флінта. На пляжі, 1966Зеновій Флінта. Відпочинок, 1968Зеновій Флінта. Мелодія Баха (Айзенах), 1975Зеновій Флінта. Пейзаж із маками, 1977Зеновій Флінта. Вірменський собор, 1984. Картон, пастельЗеновій Флінта. Вірменський собор, 1985. Кераміка, емальЗеновій Флінта. Марія сніжна, 1987Зеновій Флінта. Собор св. Юра, 1987. Кераміка, емальЗеновій Флінта. Вид на площу Ринок, 1987Зеновій Флінта. Королівський арсенал, 1987. Кераміка, емальЗеновій Флінта. Автопортрет

Література
Черняк Ф. Львівське гутне скло другої половини ХХ століття: Нарис історії. – Львів: ЛНАМ, 2006.

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх