Антоніна Денисюк

Антоніна Денисюк

  • 1963, Львів
  • Львівська академія мистецтв
  • Художниця, кураторка, організаторка міжнародного мистецького симпозіуму DE NOVO. У творчому методі Антоніни Денисюк мінімалізм художнього втілення виражається через лінію, ритм ліній і “пауз” формує мережі або патерни, які повторюючись творять потік

    1983-1988 – навчання у Львівській академії мистецтв на факультет інтер’єру та обладнання. Викладачами були: Юрій Соколов, архітектор Мирон Вендзилович, Богдан Курліщук, Ігор Набітович та інші.
    1981 — виставка графіки, виставковий зал Львівського відділення Української спілки художників (площа Міцкевича 9, приміщення не існує)
    1988 — учасниця Молодіжної Виставки, виставковий зал Львівської картинної галереї (площа Митна, 2)
    1991 — учасниця Бієнале Сучасного мистецтва “Імпреза” (Івано-Франківськ)
    1992 — фестиваль “ВИВИХ”: “Крайслер Імперіал” Львівський державний театр Опери та Балету, опера Бу-Ба-Бу, (авторка 200 костюмів)
    1992 — фестиваль “ВИВИХ”, авторка 2 плакатів
    1993 — Свобода Вибору, сценографія, (Київ-Донецьк)
    1994 — Вірую (сценографія та костюми), Львівський Національний Театр Опери та Балету
    1995 — Концептуальний проект “Дзвінкий Вітер” з співачкою Русланою, Львів
    1996 — Вісла 50 на Фестивалі української культури у Перемишлі

    Творчі пошуки Антоніни розпочались із серії малюнків Нескінченної серії (1991-1998 рр.), що свідчить про нескінченне життя в людській свідомості. Деякі роботи цього періоду знаходяться в колекції музею Альбертіни у Відні.

    Творчість Антоніни Денисюк відзначена Міжнародними призами та стипендіями Фундації Краснера Поллока (США), Культур-Контакту (Австрія), Гауде Полонія (Польща, Міністерство культури), Австрійського бюро кооперації, Ерцдіоцезії (Австрія), Вілли Деціус (Польща), Інституту імені Адама Міцкевича (Польща) та інших.

  • Кураторські проекти:
  • 1998 — Час. Простір. Матеріал, Міжнародний мистецький симпозіум DE NOVO, Підгорецький замок, Львівська область
    1999 — Індустріальна реальність. Міжнародний мистецький симпозіум DE NOVO, Львів
    1999 — Міжнародний Симпозіум DE NOVO, Львівська картинна галерея
    2000 — Поет, Міжнародний мистецький симпозіум DE NOVO, Одеса
    2000 — Чорний ліс – Чорне море, Міжнародний мистецький симпозіум DE NOVO, Львів Одеса
    2002 — Музей історії однієї людини. Внутрішня сторона неба – земля, Міжнародний мистецький симпозіум DE NOVO, Музей етнографічний та художнього промислу, Львів
    2003 — Ars danubiana на фестивалі donumenta, Реґенсбурґ
    2005 — 24 hours.UA на Міжнародному мистецькому симпозіумі DE NOVO, Centrum sztuki współczesnej Zamek Ujazdowski, Варшава

  • Роботи
  • Антоніна Денисюк. Слідуючи за грибами / Життя як повітря, 2019; об'єкт, пір’я, 15х15 смАнтоніна Денисюк. Попіл дня / Життя як повітря, 2019; об'єкт, пір’я, 30х30 смАнтоніна Денисюк. Якщо тобі потрібна відповідь... / Життя як повітря, 2019; об'єкт, пір’я, 50х50 смАнтоніна Денисюк. Він та вона, 2004; папір, акварель, 30х24 смАнтоніна Денисюк. Світовий атлас, 1998; папір, акварель, 100х70 смАнтоніна Денисюк. Фіолетова колісниця, 1996; папір, акварель, 30х24 смАнтоніна Денисюк. Зелений, 2018; алебастр, рідке скло, полотно, 100х140 смАнтоніна Денисюк. Вплив золотого,  2017; алебастр, рідке скло, полотно, 100х140 смАнтоніна Денисюк. Вплив синього, 2017; алебастр, рідке скло, полотно, 100х140 смАнтоніна Денисюк. Вплив фіолетового vol. 2, 2019; алебастр, рідке скло, полотно, 100х140 смАнтоніна Денисюк. Н-простір, 2018; рисунок на папері, туш, 100х70 смАнтоніна Денисюк. Ритм міста, 2014; рисунок на папері, туш, 100х70 смАнтоніна Денисюк. Наступна рамка, 1993; рисунок на папері, туш, 100х70 смАнтоніна Денисюк. Інвазія простоти /  VOL. BLACK, 2017;  алебастр на полотні, 100х140 смАнтоніна Денисюк. Сірий 5, 2016; алебастр на полотні, 100х140 смАнтоніна Денисюк. Синя полоска, 2016; алебастр на полотні, 100х140 смАнтоніна Денисюк. Тисяча розмов (серія Нескінченності), 2015; шовкодрук, рисунок на папері, тираж 3, 100х70Антоніна Денисюк. Слово, 2005; рисунок на папері, туш, акрил, 100х70 см
    Антоніна Денисюк. Дзеркала, 1995; рисунок на папері, туш, акрил, 110х90 см

  • Групові виставки:
  • 1993 — учасниця виставки “Культурна сцена Львова”, Фрайбурзький Університет
    1993 — учасниця виставки Пошук примхливих зваб, Галерея “Децима” (Львів)
    1991-1994 — Організація та представлення виставок мистецького об’єднання “Скіфська Баба” (Херсон) у Львівській галереї мистецтв
    1994 — учасниця виставки У пошуку спокуси, Галерея “Децима”
    1994 — учасниця виставки Через Межі та Кордони, Hipp-Halle, (Гмунден, Австрія)
    1997 — учасниця виставки у Культурному Центрі Монастиря Мінориток, (Грац, Австрія)
    1999 — учасниця виставки “Діалог”, BWA Galeria Wroclaw (Польща)
    2000-2001 — учасниця арт-проекту “Точка Перетину” (Лодзь-Штутгарт-Львів)
    2002-2003 — учасниця проекту “Між Простором, Безансон-Львів-Фрайбург (Франція-Україна-Німеччина)
    2003 — учасниця Donumenta (Реґенсбурґ, Німеччина)
    2004 — Сонечко, галерея Гельмана, Київ (кураторка та учасниця проекту)
    2004 — фестиваль “Культурний Герой” (Львів)
    2011 — спеціальна нагорода імені Лоренцо Медічі на VIII Флорентійському бієнале сучасного мистецтва
    2012 — Арт Генуя (Італія)
    2012 — Арт Монако (Монако)
    2013 — Гемлюк, виставка під патронатом Принца Монако Альберта ІІ (Монте Карло)
    2014 – Hidden Treasure London
    2015 — Виставка 100+1, Мистецька галерея Гері Боумена (Львів)
    2019 — bonum et malum, галерея Kleiner Von Wiese (Берлін)

    Використана інформація з сайту Центру міської історії Центрально-Східної Європи
    Офіційний сайт художниці Антоніни Денесюк

    Інші профілі

    Ілля Тодуркін

    Ілля Тодуркін

    Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

    Марʼян Внук

    Марʼян Внук

    Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

    Денис-Лев Іванцев

    Денис-Лев Іванцев

    Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

    вверх