Орест Зьомко

Орест Зьомко

  • 4 жовтня 1995
  • Українська академія друкарства
  • Орест Зьомко працює в царині естампної графіки, в техніці лінориту і офорту. Як графічний дизайн розробляє айдентику виставкових проектів у НМЛ ім. Андрея Шептицького

    2010-2016 – навчання у Львівському державному коледжі декоративного і ужиткового мистецтва ім. Івана Труша (графічний дизайн)
    2015-2017 – викладач анімації та графічного дизайну в дитячій студії «Кольорова зебра», м. Львів
    2016-2018 – навчання в Українській академії друкарства (спеціальність: книжкова та станкова графіка)
    2018-2019 – викладач (історія дизайну, графічний дизайн) у Львівській дитячій художній школі ім. Олекси Новаківського, м. Львів
    від 2018 – художник/дизайнер у Національний музей у Львові ім. Андрея Шептицького (розробка айдентики вистакових проектів, дизайн музейних видань)

  • Роботи
  • Орест Зьомко. Без назви (серія «Страхи»), 2017; папір, лінорит, 70х100Орест Зьомко. Без назви (серія «Страхи»), 2017; папір, лінорит, 70х100Орест Зьомко. Вмивання (серія «День»), 2018; папір, лінорит, 60х85Орест Зьомко. Особистий простір (серія «День»), 2018; папір, лінорит, 60х85Орест Зьомко. Полудень (серія «День»), 2018; папір, лінорит, 60х85Орест Зьомко. Сон (серія «День»), 2018; папір, лінорит, 60х85Орест Зьомко. Трапеза (серія «День»), 2018; папір, лінорит, 60х85Орест Зьомко. Без назви (серія «Страхи»), 2019; папір, лінорит, 70х100Орест Зьомко. Без назви (серія «Міста і люди»), 2020; папір, офорт, 10х20Орест Зьомко. Без назви (серія «Міста і люди»), 2020; папір, офорт, 10х20
    Орест Зьомко. Без назви (серія «Міста і люди»), 2020; папір, офорт, 10х20
    Орест Зьомко. Без назви (серія «Міста і люди»), 2020; папір, офорт, акватинта, 10х9

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх