Марія Водзіцька (Maria Wodzicka)

Марія Водзіцька (Maria Wodzicka)

  • 4 серпня 1878, м. Обезьонж-Познань, нині Польща – 17 березня 1966, Львів
  • Паризька академія мистецтв
  • Творчість Марії Водзіцької позначена впливами імпресіонізму, неокласицизму, постімпресіонізму. Численні подорожі європейськими країнами знайшли своє відображення у пейзажах

    1878 – народилась Марія Ізабела Домініка Турно
    1901 – шлюб з графом Єжи Корнелем Водзіцьким
    Чоловік Марії Водзіцької був на дипломатичній службі у Відні до 1913 року, це відкрило можливості для подорожей та європейської освіти.
    1910-1913 – навчання у Паризькій академії мистецтв
    1913-1917 – навчання у Мистецькій школі Олекси Новаківського у Львові
    1917 – членкиня Союзу польських художниць
    поч. 1920-х – навчання у Дрездені
    до 1924 – навчання у Відні
    1922, 1966 – персональні виставки у Львові

    Жила і працювала у Львові, учасниця художніх виставок від 1913. Роботи зберігаються у Національному музеї у Львові, Львівській картинній галереї.

  • Роботи
  • Марія Водзіцька. ВенеціяМарія Водзіцька. Магриб, 1920-ті; олія, полотноМарія Водзіцька. Осінь, 1920-і; фанера, олія; НМЛМарія Водзіцька. Концерт, 1933Марія Водзіцька. За читанням, 1936; олія, полотноМарія Водзіцька. Помона, 1930-тіМарія Водзіцька. Жіночий портрет, 1960-тіМарія Водзіцька. Жіночий портрет; олія, полотноМарія Водзіцька. Дівчина на траві, 1961; олія, картонМарія Водзіцька. Портрет дами; олія, полотноМарія Водзіцька. Сад; олія, картонМарія Водзіцька. Сільський пейзаж; олія, картонМарія Водзіцька. Церківця; олія, полотно

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх