Еммануїл Мисько

Еммануїл Мисько

  • 21 травня 1929, Устрики-Долішні(нині Польща) — 12 березня 2000, Львів
  • Львівське художнє училище ім. І. Труша, відділ живопису (1946-1950)
    Львівський інститут прикладного та декоративного мистецтва, монументальна скульптура (1950-1956)
  • Майстер портретного жанру української пластики другої половини ХХ ст. Автор близько 250 скульптурних портретів, барельєфів, меморіальних таблиць, пам’ятників.

    1957 – прийнятий в члени Спілки художників СРСР
    1962 – викладач у Львівському інституті прикладного та декоративного мистецтва
    1972 – Лауреат Державної премії ім. Тараса Шевченка
    1978 – Народний художник УРСР
    1981 – професор
    1966-1981 – голова правління Львівської організації Спілки художників України
    1988-2000 – ректор Львівського інституту прикладного та декоративного мистецтва (з 1994 – Академія мистецтв).
    У 1992 за його сприянням засновано Малу академію мистецтв у смт Підбуж Львівської області.

    Понад десятиліття очолював Львівський інститут прикладного і декоративного мистецтва (нині ЛНАМ).

    Як художник Еммануїл реалізувався у всіх жанрах скульптури – станкової і монументальної, рельєфах, меморіальних дошках, медалях і плакетках.

    Але головною, визначальною сферою залишався скульптурний портрет. У доробку митця близько двохсот п’ятдесяти скульптурних портретів

  • Роботи
  • Еммануїл Мисько. М. Бідняк, 1997. Гіпс тонований, 66х30х36Еммануїл Мисько. Зеновій Кецало, 1979. Шамот, 55х40х28Еммануїл Мисько. Василь Каменщик, 1993. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. Микола Мушинка, 1992. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. Олег Романів, 1997. Гіпс тонованийЗеновій Флінта, 1989. Гіпс тонований, 66х33х32Еммануїл Мисько. Я. Новаківський, 1984. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. Іларіон Свенціцький (фрагмент меморіальної дошки), 1996. БронзаЕммануїл Мисько. М. Лабунько, 1999. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. О. Кульчицька, 1960. Дерево, 43,5х36х28Еммануїл Мисько. Й. Сліпий, 1998. БронзаЕммануїл Мисько. О. Новаківський, 1960. Дерево, 87х85х70,5Еммануїл Мисько. О. Новаківський, 1960. Дерево, 87х85х70,5Еммануїл Мисько. І. Драч, 1986. Гіпс тонований, 53х44х42Еммануїл Мисько. І. Калинець, 1998. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. М. Косів, 1998. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. Р. Іванничук, 1969. Гіпс тонований, 67х33х38Еммануїл Мисько. О. Гончар, 1984. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько.  Р. Братунь, 1977. ШамотЕммануїл Мисько.  І. Вакарчук, 1998. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. М. Байко, 70ті роки. МайолікаЕммануїл Мисько. В. Бегларян, 1975. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. Молода архітекторка, 1984. Гіпс тонованийЕммануїл Мисько. Портрет бабусі, 1977. ШамотЕммануїл Мисько. Жіночий портретЕммануїл Мисько. Меморіальна дошка Л. Левицькому, 1979. БронзаЕммануїл Мисько. Меморіальна дошка О. Кульчицькій, 1981. Мармур, бронза, 50х110Еммануїл Мисько. Меморіальна дошка О. Новаківському, 1972. Граніт, бронза, 40х100Еммануїл Мисько. Меморіальна дошка С. Крушельницькій, 1977. Бронза, 160х120

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх