Володимир Лобода

Володимир Лобода share

  • 6 липня 1943, Дніпро
  • Київський художній інститут
  • Маляр, графік, скульптор і поет. Представник андеґраунду кінця 1960 — початку 1990-х років. У мистецький практиці Володимир Лобода спирається на традиції постмодернізму

    Володимир Лобода народився в родині художника-самоука Віктора Лободи

    1960—1968 – навчання на факультеті живопису Київського художнього інституту
    1973 – закінчив Дніпровський будівельний інститут
    1981 – переїхав до Львова.
    1992 – Володимир і Людмила Лободи переїхали зі Львова до глухого села Турове на межі Полтавщини та Дніпровщини, щоб зосередитись на власній творчості

  • Роботи
  • Володимир Лобода. Дівчина на велосипеді їде, 1971Володимир Лобода. Доярка. Постать жіноча, сумна 1971Володимир Лобода. Закохані. Пара, 1971Володимир Лобода. Рибалка в човні на Пслі, 1971Володимир Лобода. Млосний вечір у Гурзуфі, 1981Володимир Лобода. Оголена вляглася в задумі, 1981Володимир Лобода. Доярка. Жінка з коровю, 1985Володимир Лобода. Людська комедія. Гра на свідках, 1988Володимир Лобода. Людська комедія. Ошукання, 1988Володимир Лобода. Людська комедія. Двоє десь, 1989Володимир Лобода. Людська комедія. На березі зірки виглядання, 1989Володимир Лобода. Іконостас. Дві матері Божі, 1994Володимир Лобода. Ніч. Одне в степу, 2002; диптихВолодимир Лобода. На хуторі в гойдалці, 2003Володимир Лобода. Жур. Схилилась жінка, 2005Володимир Лобода. Нічна рибалка, 2006; диптихВолодимир Лобода. Подвійний ноктюрн, 2006; диптихВолодимир Лобода. Розмова зі Сфінксом на рядні, 2008

Інші профілі

Леопольд (Леон) Крец (Leopold Kretz)

Леопольд (Леон) Крец (Leopold Kretz)

Художник, скульптор, викладач. В роботах Леопольда Креца можна спостерігати надвзичайне емоційне піднесення, що, на думку дослідників, зумовлено впливом одного з перших його вчителів – Олекси Новаківського

Матвій Полейовський (Maciej Polejowski)

Матвій Полейовський (Maciej Polejowski)

Скульптор доби рококо українського походження, послідовник традицій Йогана Пінзеля і Бернарда Меретина. Стилістично скульптура Матвія Полейовського відноситься до рококо із певним тяжінням до класицизму

вверх