Володимир Блоцький

Володимир Блоцький

  • 1885, Львів – 16 травня 1920, м. За­копане, Польща
  • Краківська академія мистецтв
  • Автор портретів, пейзажів та побутових картин. Значний вплив на твор­чість Володимира Блоцького мав французький імпресіо­нізм, у портретистиці – іспанський живопис 17 ст. Окрема темати­ка в творчості – еротична

    1901 – навчання у Художньо-промисловій школі у Львові
    1903-1910 – навчання у Краківській академії мистецтв (викладачі: Л Вичулковський, К. Лящка, Ф. Цинк)

    Під час навчання у Кракові неодноразово відзначався нагородами, зокре­ма 3 срібні медалі за живопис та 2 бронзові за графіку.

    1911 – відвідав Флоренцію, Рим, Неаполь, у 1914 – Париж.

    Брав участь у виставках у Львові від 1911.
    По­смертні – у Львівському промисловому музеї та Варшавському товаристві заохочення витонченних мистецтв (обидві – 1921). Твори зберігаються у Львівській га­лереї мистецтв і Національному музеї у Кра­кові.

  • Роботи
  • Володимир Блоцький. Поцілунок смерти, 1908; офортВолодимир Блоцький. Гармоніст, 1909; олія, полотно; NMWrВолодимир Блоцький. Японка, 1910; олія, полотноВолодимир Блоцький. Портрет дами, 1910; олія, полотноВолодимир Блоцький. Портрет пана Д., 1910; олія, полотноВолодимир Блоцький. Старий, що замислився, 1910; пастель, папірВолодимир Блоцький. Костел св. Марка, 1911; літографіяВолодимир Блоцький. Пестощі, 1912; ЛНГМВолодимир Блоцький. Біля колодязя, 1912Володимир Блоцький. Сицилієць, 1912Володимир Блоцький. Фрагмент плакату виставки у Львові, 1913; літографіяВолодимир Блоцький. Портрет чоловіка, 1914; офортВолодимир Блоцький. Дівчина за туалетом; офортВолодимир Блоцький. Купальщиці, 1914; олія, полотно; MSLВолодимир Блоцький. Парк в Парижі, 1914; папір, акварельВолодимир Блоцький. Санчастина австрійської армії, 1915; олія, полотноВолодимир Блоцький. Перед дзеркалом, 1916; папір, акварель, гуашВолодимир Блоцький. Хоровод на маскараді; папір, акварель

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх