Сергій Гай

Сергій Гай share

  • 1959, Львів
  • Львівський Державний Інститут прикладного та декоративного мистецтва (1986)
  • Фігуративний живопис з використанням методів або естетики фовізму, неоекспресіонізму та арт-брюту

    1995 – член Національної Спілки Художників України
    2003 – член об’єднаня “БЖ-АРТ”

    Викладач на кафедрі дизайну у Львівському лісотехнічному університеті

  • Серед виставок
  • 1989 – міжнародна виставка “Імпреза” (Івано-Франківськ)
    1990 – Національний музей (Львів)

  • Роботи
  • Сергій Гай. Зірка, 1998; п,оСергій Гай. Без назви, 2003; п,оСергій Гай. Голубе ню, 2005; п,оСергій Гай. Ню, 2006; п,оСергій Гай. Натюрморт, 2006; п,оСергій Гай. Натюрморт, 2007; п,оСергій Гай. Без назви, 2007; п,оСергій Гай. Дівчина в жовтій сукні, 2007; п,оСергій Гай. Балерина, 2007; п,Сергій Гай. Ню, 2007; п,оСергій Гай. Ню, зі спини, 2007; п,оСергій Гай. Живопис, 2010; п, оСергій Гай. Без назви, 2011; п, о, акрилСергій Гай. Без назви, 2012; п, о, акрилСергій Гай. Ню, 2012; п, оСергій Гай. Без назви, 2013; п, о, акрил
    Сергій Гай. Без назви, 2015; п, о
    Сергій Гай. Дівчина зі Сходу, 2016

Сайт художника Сергій Гай

Інші профілі

Леонард Вінтеровський (Leonard Winterowski)

Леонард Вінтеровський (Leonard Winterowski)

На початку творчості Леонард Вінтеровський писав портрети, пейзажі, жанрові сцени і релігійні картини. Пізніше активно працював у батальному жанрі. Займався також монументальним живописом та книжковою графікою

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Символічне мистецтво Мальчевського вплинуло на ранню творчість Гепперта, коли популярним його мотивом були силуети вершників на тлі пейзажу. Драматичність підсилювалась темними кольоровими тонами. В кінці 1920-х художник тяжів до тенденцій нового класицизму

Антін Павлось

Антін Павлось

Скульптор працював у гіпсі, теракоті, мармурі та бронзі. Автор портретів й фігурних композицій. Його творчість львівського періоду можна характеризувати як постімпресіоністичну, з відгуками роденівських традицій. Також звертався до загострено динамічних форм та експресивного моделювання

вверх