Олег Капустяк

Олег Капустяк

  • 23 липня 1962, м. Львів
  • Інститут прикладного та декоративного мистецтва (1985)
  • Улюблені матеріали Олега Капустяка: сталь, граніт, бронза. Формальні чи абстрактні теми були і є близькими, ця сюжетна лінія також помітна в роботі

    1985 — закінчив Інститут прикладного та декоративного мистецтва (тепер ЛНАМ) за фахом «кераміка»
    1989 — Член НСХУ

    На мій вибір стати скульптором вплинув професор Д. Кривавич на 4 курсі інституту. Я любив живопис, а він сказав: «Ви відчуваєте об’єм, Вам потрібно ліпити».

    Участь у симпозіумах:
    2014 — Канів. Україна (граніт) ,Олесько. Україна (дуб)
    2012 — Радомишль. Україна (граніт)
    2011 — Дрогобич. Україна (дуб) , Канів. Україна (граніт)
    2009 — Суми. Україна (тополя)
    2007 — Святогірськ. Україна (пісковик)
    2005 — Гурзуф. Крим (вапняк)
    1997 — Мінськ. Білорусь (доломіт)
    1996 — Олесько. Україна (вапняк)
    Персональні та групові виставки:
    2015 — Великий скульптурний салон. м. Київ.
    2014 — Трієнале скульптури. м. Київ.
    2012 — Великий скульптурний салон. м. Київ.
    2011 — Трієнале скульптури. м. Київ.
    2010 — Великий скульптурний салон. м. Київ.
    2007 — І салон скульптури, Український Дім. м. Київ.
    2005 — Трієнале скульптури, Б.Х. м. Київ — ІІ премія.
    2000 — De Novo, Міжнародний симпозіум мистецтва. м. Львів, м. Одеса.

    В 1989 р. завдяки скульптору Л. Яремчуку я потрапив у творчу групу художників у м. Седнів. Там я 2 місяці працював у одній майстерні з Петром Антипом – скульптором з Горлівки. Його темперамент, бачення форми, роботи спрацювали для мене як детонатор для серії у сталі «Бій зі щуром», «Вальпургієва Ніч», «Портрет колеги».

    Роботи знаходяться:
    Галерея мистецтв, м. Львів.
    Парк-музей «Олеський замок», м.Олесько.
    Музей українського мистецтва, м. Київ.
    Парк Скульптури, м. Гурзуф.
    Музей Т.Г.Шевченка, галерея «Княжа Гора», м. Канів.
    м. Львів та м. Мінськ.

  • Роботи
  • Олег Капустяк. БалетОлег Капустяк. Бій зі щуром, 1989Олег Капустяк. Портрет на щодень, 1992. Сталь, базальтОлег Капустяк. Чорне небо, 1992Олег Капустяк. Велика спокуса, 1996. ОлеськоОлег Капустяк. Музейні деталі, 1996. Бронза, граніт
    Олег Капустяк. Бронзовий вітер, 2003Олег Капустяк. Архаїчний танок, 2006Олег Капустяк. Танок дівчат, 2007Олег Капустяк. ВідбиткиОлег Капустяк. Життя на сонціОлег Капустяк. Шість днівОлег Капустяк. Курос, 2012Олег Капустяк. Львівський записник, гіпсОлег Капустяк. Портрет колеги, 2012Олег Капустяк. Нащадок героїв з Валуйок, 2014. Дуб, стальОлег Капустяк. Гроно, 2014Олег Капустяк. Оля, 2015. Шамот
    Олег Капустяк. Кроки, 2015. ГранітОлег Капустяк. СаломеяОлег Капустяк. Чоловік заснув

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх