Олег Давиденко

Олег Давиденко

  • 23 серпня 1966, м. Прилуки
  • Львівська Академія Мистецтв (1990-1998)
  • Викладачі з фаху: Давиденко Б.В., Кармелюк Ю.К., Мисак С.К., Пестич В.А., Липовий В.П., Дворник Ю.В., Франк І.М.,Малавський М.К., Микола Андрущенко, Микола Шимчук, Максименко А.В., Любомир Медвідь.

    Олег Давиденко імпровізує з промисловим матеріалом. Його скульптури з металевої стрічки сповнені енергії та експресії

    1983 – 1987 Миргородський керамічний технікум. Факультет «Художня кераміка»
    1989 – 1990 Кокчетавський фарфорний завод (Казахстан),художник-дизайнер
    1990 – 1994 Львівська Академія Мистецтв. Факультет «Художня кераміка»
    1994 – 1998 Львівська Академія Мистецтв. Факультет «Монументально-декоративний живопис»
    2010 – Член спілки художників України

  • Роботи
  • Олег Давиденко. Ритм міста, 2004Олег Давиденко. Писанка, 2005Олег Давиденко. Загублені в небі, 2006Олег Давиденко. Пензлі, 2008Олег Давиденко. Танцююча, 2008. Бронза, каміньОлег Давиденко. Амазонка, 2008. Бронза, каміньОлег Давиденко. Вершниця, 2008. Бронза, гутне скло Олег Давиденко. Вправа, 2008. Бронза, каміньОлег Давиденко. Голова, 2009. Гутне склоОлег Давиденко. Танок, 2009. Мідна стрічкаОлег Давиденко. Начерк #2, 2009. Мідна стрічка, скло Олег Давиденко. Начерк #3, 2009. Мідна стрічка, склоОлег Давиденко. Дуалізм, 2010. Піномаса, дріт, шнурОлег Давиденко. Очікування, 2010. Піномаса, дріт, шнурОлег Давиденко. Пристрасть, 2010. Піномаса, дріт, шнур

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх