Микола Молчан

Микола Молчан

  • 29 липня 1976, Львів
  • Ужгородське училище прикладного мистецтва ім. А.Ерделлі (1995)
    Львівська академія мистецтв (2004)
  • У своїй мистецькій практиці Микола Молчан досліджує людину, як створіння суперечливе. Окремо привертає увагу художника пластика людського тіла

    1991–1995 – навчання в Ужгородському Училищі Прикладного Мистецтва ім. А.Ерделлі, відділ художньої обробки дерева
    1996–2004 – навчання у Львівській Академії Мистецтв, відділ монументально-декоративного живопису. Навчально-творча майстерня проф. Я.В.Максименка
    2003–2005 – викладач рисунку у Львівському Державному Коледжі Декоративного і Ужиткового Мистецтва ім. І.Труша
    2004 – сценографія до музичної комедії «Дуенья». Львівський обласний музично-драматичний театр ім. Ю.Дрогобича
    2004–2011 – викладач пластичної анатомії на кафедрі рисунку та викладач рисунку на кафедрі графічного дизайну у Львівській академії мистецтв
    2012 – член спілки художників України
    2012 – сценографія до вистави «Ці вільні метелики», Театр Юного Глядача, м. Львів
    2013 – викладач на кафедрі Монументального живопису ЛНАМ

  • Роботи
  • Микола Молчан. Степан, 1998, п,оМикола Молчан. Голова Давида, 2001, п,оМикола Молчан. Олександра, 2002, п,о Микола Молчан. Auslander, 2003, інсталяціяМикола Молчан. Грибенів, 2005, п,оМикола Молчан. Людина, 2007, двп,оМикола Молчан. Космач, 2008, п,оМикола Молчан. Пан Борис, 2008 п,оМикола Молчан. Вечеря Квадрат, 2010, інсталяція в галереї Іконарт ЛьвівМикола Молчан. Річка, 2011, п,оМикола Молчан. Око, 2012, п,о, графіт, вугілляМикола Молчан. Тринадцать, 2012, п, вугілля,оМикола Молчан. Портрет реставратора, 2012, п,оМикола Молчан. Кам’янка Водоспад, 2015, п,оМикола Молчан. Людина. Пластичне узагальнення, 2016, гіпс,папір h-183Микола Молчан. Сердце, 2016, галерея Дзига ЛьвівМикола Молчан. Юрій Змієборець, 2016, п+к,акрМикола Молчан. Юрій Змієборець, 2016, пап, вугілля+графіт

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх