Михайло Вертуозов

Михайло Вертуозов share

  • 1974, Львів
  • Львівське училище прикладного мистецтва ім. Івана Труша (1994)
    Львівська академія мистецтв (1999)
  • Викладачачі за фахом: О. Русанюк, І. Стеф’юк

    Дизайнер і скульптор Михайло Вертуозов використовує у неочікуваних поєднаннях дерево, метал, скло, підсилює виразність пластики колірною інтерпретацією та виразною фактурою

    1989-1994 – навчання в училищі ім. І. Труша, відділ художньої обробки дерева.
    1994-1999 – навчання в академії мистецтв, факультет проектування інтер’єра та меблів.
    2000 – Член спілки дизайнерів України

  • Роботи
  • Михайло Вертуозов. Динамика, 1994; деревоМихайло Вертуозов. Торс, 1995; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Дресирувальниця, 1996; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Дулєчка, 1996; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Кора, 1996; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Феміда, 1996; бронза, мармур, срібло, золотоМихайло Вертуозов. Чорний птах, 1996; дерево, метал, каміньМихайло Вертуозов. Юдіфь, 1996; бронза, мармур, срібло, золотоМихайло Вертуозов. Chmoshnitsa, 1997; дерево, метал, камінь, склоМихайло Вертуозов. Ta, що з метеликом, 1997; бронза, мармур, сріблоМихайло Вертуозов. Данка, 1997; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Аполло, 1998; латунь,бронза, мармурМихайло Вертуозов. Асса, 1998; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Венера, 1998; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Єва, 1998; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Червоне та чорне, 2001; дерево, h-193Михайло Вертуозов. Воротар, 2012; бронза, мармурМихайло Вертуозов. Стрічка, 2012

Інші профілі

Ольга Погрібна-Кох

Ольга Погрібна-Кох

Працює з видами пластичного мистецтва: малярство, друковано та рисовано графіко, а також художня фотографія, поліграфічний дизайн та в авторському жанрі

Каєтан Вінцент Келісінський (Kajetan Wincenty Kielisinski)

Каєтан Вінцент Келісінський (Kajetan Wincenty Kielisinski)

Польський графік. Автор мініатюрних офортів, виконаних за власними малюнками з зображенням сцен з життя українського села, народних типів, пейзажів, української народної дерев’яної архітектури

Альфред Абердам

Альфред Абердам

Стилістика художника формувалася під впливом сучасних йому тенденцій – творчості Пікассо, європейського експресіонізму, зокрема експресіонізму École de Paris, до якої власне він і належить