Михайло Безпалків

Михайло Безпалків

  • 19 лютого 1939, с. Глушин (Львівська обл.)
  • Львівський інститут прикладного та декоративного мистецтва (1962-1968)
  • Михайло Безпалків автор “екологічного” пейзажу. Як представник львівського мистецького середовища моделює форму і зміст робіт проти антиестетизму і бехдуховності

    Викладачі: Роман Сельський, Карло Звіринський, Володимир Черкасов.
    1968-1969 – робота художником модельєром і начальником експериментального цеху фабрики Художніх виробів ім. Л. Українки у Львові
    1969 – початок викладацької роботи на кафедрі дизайну одягу у Львівській академії мистецтв
    1987 – член Спілки художників
    1990 – Доцент кафедри
    2009 – Державна нагорода, звання Заслуженого діяча мистцтв України

    Роботи 60-х початку 80-х здебільшого апелюють до задушевних роздумів і констатують квінтесенцію реального. У виборі жанру серед живописних полотен переважають пейзажі, зокрема міський пейзаж Львова.

    “Мої пейзажі – це передусім пейзажі-екологія”

    Характерна риса творчості для другої половини 80-х – ігровий стиль – спровоковано абсурдністю та хаотичністю сучасного життя.

    Частина творів присвячена осмисленню культурно-історичних зламних етапів історії народу – трипільські, скіфські, давньослов’янські часи, козацька доба.

    “Безпалків львівський сковородинець, але як типово львівський мистець моделює форму і зміст на полотні чи папері в своїй авторській манері проти антиестетизму і бехдуховності. Він продовжувач справедливого вогню як англійця Ф. Бекона, поляків Є. Кравчика, є. Дуди – Грача і українських класиків,” – Олександр Федорук.

    Учасник численних українських та закордонних виставок. Твори зберігаються в галереях та музеях України, в приватних колекціях за кордоном.

  • Роботи
  • Михайло Безпалків. Портрет Анни, 1972. Олія, полотно; 48х70Михайло Безпалків. Григорій Сковорода, 1972. Туш, папір; 55х37Михайло Безпалків. Морозний ранок, 1975. о.к.42х41Михайло Безпалків. Ріка Прут, 1976 т.к.70х90Михайло Безпалків. НЛО, 1986 о.к.70х90Михайло Безпалків. Чернобильська мадонна, 1988 о.к.100х120Михайло Безпалків. Той що прикурює, 1988 о.к.120х73Михайло Безпалків. Реставрація, 1990. Олія, полотно;79х105Михайло Безпалків. Натовп, 2000. Туш, папір; 80х100Михайло Безпалків. Люди в коробках, 2002. Туш, папір; 60х80Михайло Безпалків. Бабусене вікно, 2002. Папір, авторська техніка; 11,5х15Михайло Безпалків. Викрадення Європи, 2006. Олія, полотно; 70х90Михайло Безпалків. Зимові поля, 2007. Олія, полотно; 40х60Михайло Безпалків. Велика риба, 2007. Папір, авторська техніка; 21х30Михайло Безпалків. Карпатські фантазії, 2011. Олія, полотно; 60х80

1 – У створенні сторінки використано матеріали видання: Михайло Безпалків. Альбом, 2012

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх