Людмила Давиденко

Людмила Давиденко share

  • 28 грудня 1965, м.Бєлгород-Дністровський
  • Львівська Академія Мистецтв, художня кераміка (1992-1998)
  • Викладачі з фаху: Іван Франк, Степан Андрусів, Орест Голубець, Т. Янко.

    Людмила Давиденко працює у станковому та монументальному живописі, скульптурі, кераміці, графіці. Член спілки художників України

    1983-1986 – Миргородський керамічний технікум. Факультет «Технології кераміки»
    1987-1991 – Кокчетавський фарфоровий завод. Живописець.
    1992-1998 – Львівська Академія Мистецтв. Факультет «Художня кераміка»

    …А в основі живописної техніки – поллоківська свобода розкиданої фарби, довільна гра потоків і бризок, дріпінг… (Дмитро Корсунь)

    Роботи знаходяться в приватних колекціях України, Польщі, Росії, Німеччини, США.

  • Роботи
  • Людмила Давиденко. Мудрі та нерозумні діви, 2008Людмила Давиденко. Мудрі та нерозумні діви, 2008Людмила Давиденко. Казковий ліс, 2009Людмила Давиденко. Битва, 2009Людмила Давиденко. Народження вогню, 2009 Людмила Давиденко. Спіраль, 2009Людмила Давиденко. Родина, 2010Людмила Давиденко. Вишеньки, 2010Людмила Давиденко. Гусак, 2010

Інші профілі

Леонард Вінтеровський (Leonard Winterowski)

Леонард Вінтеровський (Leonard Winterowski)

На початку творчості Леонард Вінтеровський писав портрети, пейзажі, жанрові сцени і релігійні картини. Пізніше активно працював у батальному жанрі. Займався також монументальним живописом та книжковою графікою

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Євген Гепперт (Eugeniusz Stanisław Geppert )

Символічне мистецтво Мальчевського вплинуло на ранню творчість Гепперта, коли популярним його мотивом були силуети вершників на тлі пейзажу. Драматичність підсилювалась темними кольоровими тонами. В кінці 1920-х художник тяжів до тенденцій нового класицизму

Антін Павлось

Антін Павлось

Скульптор працював у гіпсі, теракоті, мармурі та бронзі. Автор портретів й фігурних композицій. Його творчість львівського періоду можна характеризувати як постімпресіоністичну, з відгуками роденівських традицій. Також звертався до загострено динамічних форм та експресивного моделювання

вверх