Євген Лисик

Євген Лисик

  • 21 вересня 1930, с. Шнирів (Львівська обл) – 4 травня 1991, Львів
  • Львівське училище альфрейних робіт (1947-1949)
  • Інститут прикладного та декоративного мистецтва(1955-1960)
  • Євген Лисик – львівський художник-сценограф. Створив сценографії до 76-ти вистав. Постановки здійснено у театрах України, Росії, Білорусії, Польщі, Маедонії та Туреччини

    Учень Романа Сельського.

    1954 – робота в декораційному цеху Львівського оперного театру, де головним художником був талановитий митець Ф.Нірод, який став першим наставником
    1960 – закінчення навчання, дипломований спеціаліст Лисик продовжив роботу в Оперному театрі як художник-постановник
    1960 – прем’єра балету «Болеро» на музику М.Равеля, перша самостійно оформлена вистава Євгена Лисика
    1961 – після від’їзду Ф.Нірода до Києва, Є.Лисик стає головним художником Львівського оперного театру
    1962 – прийом у Спілку театральних діячів України
    1967 – звання Заслуженого діяча мистецтв України
    1971 – за роботу над оперою Б.Лятошинського «Золотий обруч» Є.Лисик здобув звання лауреата Державної премії ім..Т.Шевченка і був нагороджений орденом «Знак пошани»

    Творчі пошуки Євгена Лисика в інституті розцінили, як прояв формалізму. За що його було відраховано із ІV курсу, проте незабаром відновлено

    Створив сценографії до 76-ти вистав, найвідоміші з яких: «Спартак» А. Хачатуряна, «Ромео і Джульєтта» С. Прокоф’єва, «Есмеральда» Ц. Пумі, «Лускунчик» П. Чайковського, «Сотворення світу» А. Петрова, «Медея» Р. Габічвадзе, «Золотий обруч» Б. Лятошинського, «Тангейзер» Р. Вагнера, «Дон Жуан» А. Моцарта, «Вій» Губаренка, «Отелло» Д. Верді та ін. Постановки здійснено у театрах Львова, Києва, Донецька, Одеси, Мінська (Білорусія), Москви, Ленінграда, Свердловська (Росія), Варшави (Польща), Скоп’є (Македонія), Анкари (Туреччина).

    Євген Лисик вперше спробував себе у ролі художника-сценографа під час служби в армії (1950-1953), при оформлені декорацій вистав для полкового театру.
  • Роботи
  • Євген Лисик. Ескіз завіси Спартак, 1965Євген Лисик. Макет сценічний Кармен-сюїта, Мінськ, 1974Євген Лисик. Завіса Сотворення світу, 1976 Євген Лисик. Ескіз декорації Цвіт папороті, 1978 Євген Лисик. Балерина 1980-іЄвген Лисик. Макет сценічний Спартак, Київ, 1985Євген Лисик. Ескіз декорації Створення світу, Львів, 1986Євген Лисик. Макет сценічний Дон Жуан, Санкт-Петербург, 1987Євген Лисик. Король-горбань, 1988Євген Лисик. Без назви, 1990 Євген Лисик. ЕскізЄвген Лисик.Ескіз завіси

Інші профілі

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін

Ілля Тодуркін звертається до графіки та скульптури, як до практики створення артефактів, що відображають відчуття або міркування, мають властивості пам’яті та стають носіями особистого досвіду

Марʼян Внук

Марʼян Внук

Досконале володіння реалістичною пластикою та досвід роботи з монументальною скульптурою дозволили Марʼяну Внуку посісти місце в дисципліні, нав’язаній соцреалізмом, одним із провідних творців якого він став

Денис-Лев Іванцев

Денис-Лев Іванцев

Для другої половини 30-х років картинам Дениса-Льва Іванцева притаманний абстрактно-філософський зміст. Наприкінці 30-х років — початку 40-х з’явився пейзажний живопис митця. До монументальної спадщини Дениса Іванцева належать розписи в українських церквах у Галичині

вверх