Ярослав Мотика

Ярослав Мотика share

  • 10 січня 1943, с. Староміщина (Тернопільська обл.)
  • Львівський державний інститут прикладного та декоративного мистецтва (1966)
  • Вчителі по фаху Д. Кривавич, Данило Довбошинський.

    Лауреат Національної премії ім.Тараса Шевченка Ярослав Мотика постає перед глядачем у двох іпостасях — як скульптор-монументаліст та як майстер камерної пластики

    1966 – член Національної спілки художників України
    1972 – лауреат Держаної премії України ім. Т. Шевченка
    1986 – лауреат Національної премії України ім. В. Стуса
    1991 – переможець Міжнародного конкурсу «Відродження – 91», Львів (Перша премія)
    1992 – автор пам’ятника до 1000-ліття Хрещення України-Руси в місті Генку (Бельгія)

    Автор монументів, пам’ятних знаків на Львівщині, в Україні. Твори зберігаються в збірках художніх музеїв та приватних колекціях в Україні й за кордоном

    Учасник виставок в Україні й за кордоном.

  • Роботи
  • Ярослав Мотика. Гончар Володимир Бакусевич 1980 випал глина 34-27-28 ЛНГМЯрослав Мотика. Дружина гончара 1979 випал глинаЯрослав Мотика. Емігранти 1985 бр h-40Ярослав Мотика. Іван Остафійчук 1970 шамотЯрослав Мотика. Козак Нечай 1984 шамотЯрослав Мотика. Ліна Костенко 2013 шамот Ярослав Мотика. Леопольд Левицький 1979 шамот h-45Ярослав Мотика. Мислитель 1992 шамотЯрослав Мотика. Обійми 1989 шамот Ярослав Мотика. Олекса Шатківський 1979 шамот 54-75-54 ЛНГМЯрослав Мотика. Пієта 1990 шамот h-40Ярослав Мотика. Покрова 2002 кам'яна  маса 45-40-20Ярослав Мотика. Роман Сельський 1980 шамот 95-84-38 ЛНГМЯрослав Мотика. Ярослава Музика 1983 шамот  40-27-30 ЛНГМЯрослав Мотика. Роман Турин 1978 шамот

Фото робіт Олега Введенського

Інші профілі

Ольга Погрібна-Кох

Ольга Погрібна-Кох

Працює з видами пластичного мистецтва: малярство, друковано та рисовано графіко, а також художня фотографія, поліграфічний дизайн та в авторському жанрі

Каєтан Вінцент Келісінський (Kajetan Wincenty Kielisinski)

Каєтан Вінцент Келісінський (Kajetan Wincenty Kielisinski)

Польський графік. Автор мініатюрних офортів, виконаних за власними малюнками з зображенням сцен з життя українського села, народних типів, пейзажів, української народної дерев’яної архітектури

Альфред Абердам

Альфред Абердам

Стилістика художника формувалася під впливом сучасних йому тенденцій – творчості Пікассо, європейського експресіонізму, зокрема експресіонізму École de Paris, до якої власне він і належить